Traxxas Unlimited Desert Racer - bezszczotka 6S, pro-scale !! - kolor czarno-czerwony

Dostępność: mała ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 3 999,00 zł 3999.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

 

 

Specyfikacja;

Aparatura Traxxas TQi TSM 2.4GHz z możliwością zastosowania systemu Traxxas Link App
System stabilizacji Traxxas Stability Management®
Zespół napędowy Velineon VXL-6s
Karoseria Prographix
Wodoszczelna elektronika
Aluminiowe amortyzatory
Prędkość 80km/h (z pakietami 2X3S LiPo)


Unlimited Desert Racer łączy w sobie zalety Pro-Scale™ z ekstremalną mocą napędu 6S. Zapewnia to najbardziej ekscytujące wrażenia z jazdy. Desert Racer jeździ jak prawdziwa pustynna ciężarówka, ponieważ tak właśnie został skonstruowany. Wyjątkowa konstrukcja tylnej osi zapewnia ogromną amortyzację i autentyczną dynamikę jazdy. Od amortyzujących pałąków wspornika do amortyzatorów GTR, Traxxas dokładnie odtworzył prawdziwego pustynnego smoka zarówno pod względem formy, jak i funkcji.

 

 

 

Pro-Scale™ Performance

Pro-Scale™ to kolejna innowacja Traxxas'a, która oddaje prawdziwy realizm i łączy go z ekstremalną mocą napędu 6S LiPo i prędkością 80km/h. Unlimited Desert Racer wiernie oddaje wygląd i charakter Trophy Trucks i Unlimited Trick Trucks, czego efektem jest podróż po pustyni z maksymalną prędkością.

 

 

 

Realizm napędowy

Unlimited Desert Racer został zaprojektowany w oparciu o autentyczne podwozie samochodów wyścigowych z napędem na 4 koła. 4-linkowa, solidna konstrukcja tylnej osi zapewnia ogromną amortyzację przy zachowaniu autentycznej dynamiki jazdy. Od amortyzujących pałąków wspornika do amortyzatorów 8 GTR, Traxxas dokładnie oddał prawdziwe podwozie wyścigowe zarówno pod względem formy, jak i funkcji.

 

 

Ekstremalna moc napędu 6S

Unlimited Desert Racer z prędkoścą 80km/h zapewnia doskonałą wydajność jazdy z brutalną mocą napędu 6S. Elektroniczny regulator obrotów VXL-6s ESC łączy potężną moc z zaawansowanymi funkcjami telemetrycznymi. Niezwykle wytrzymały układ napędowy wykorzystuje ekstremalną moc, aby ułatwić sterowanie i zabawę.

 

 

Precyzyjnie modelowana karoseria to bezpieczny i wytrzymały korpus Pro-Scale, solidnie przymocowany do ramy. Otwarta konstrukcja okna prezentuje skomplikowaną ramę podwozia i szczegóły kokpitu. Dwa rodzaje malowanmia - Fox lub RIGID doskonale prezentują się na pustyni.

 

 

Repliki opon BFGoodrich KR3 zamocowane są na twardych, sześciokątnych obręczach Desert Race (Fox lub licencjonowane koła Method Racing (RIGID) z jasnymi pierścieniami beadlock. Opony są replikami 40-calowych opon używanych w najlepszych ciężarówkach na pustyni.

 

 

Zbudowana z rur rama, jest w pełni funkcjonalna i stanowi integralną część projektu podwozia wyścigowego. Zapewnia sztywne wsparcie dla amortyzatorów, zderzaków i zawieszenia. Konstrukcja została zaprojektowana, aby pomóc w absorpcji i rozprowadzaniu uderzeń pochodzących z twardego jak skała terenu pustynnego.

  

Realistyczne płyty boczne podwozia można zamontować bezpośrednio na klatce w celu uzyskania prawdziwego realizmu Pro-Scale. Płyty zwiększają sztywność całej klatki, a przy okazji całość wygląda jeszcze bardziej realistycznie.

 

  

Bardzo szczegółowe wnętrze kokpitu z figurami kierowców zwiększa realizm do tego stopnia, że można pomyśleć, że patrzysz na prawdziwą ciężarówkę podczas jazdy. Przełączniki, radia, sprzęt bezpieczeństwa, dźwignia zmiany biegów, nawigacja ... wszystko tam jest!

 

 

Pięknie i precyzyjnie uformowane detale tworzą Pro-Scale. Repliki zacisków i tarcz hamulcowych, podnośnik podłogowy z rączką, akumulatory, wentylatory, puszki olejowe, gaśnice i zbiorniki amortyzujące zapewniają całkowity realizm.

  

Podobnie jak w prawdziwej ciężarówce na pustynnym wyścigu, dwa koła zapasowe są zamontowane na tylnej ramie. Są Identyczne z pozostałymi czterema, są w pełni funkcjonalne i gotowe do zamontowania. Wał napędowy zamontowany na ramie to również w pełni funkcjonalny zapas do ewentualnego montażu.

 

Obudowa odwróconego podwozia ułatwia serwis i konserwację. Pakiety wymienia się bez wyjmowania korpusu. Ta konstrukcja również koncentruje masę tak nisko, jak to tylko możliwe, aby obniżyć ogólny środek ciężkości (CG) ciężarówki, co zapewnia doskonałą obsługę i osiągi.

 

 

Zintegrowane z odwróconym podwoziem obudowy, to wytrzymałe płyty ślizgowe zapobiegające zanieczyszczeniom i chroniące ważne elementy pojazdu. Dwuczęściowy projekt zawiera oddzielne drzwi przedziału pakietów napędowych, które można zamknąć w kilka sekund.

  

Komora mieszcząca pakiety napędowe pozwala na zainstalowanie trzech konfiguracja zasilania: jeden pakiet 4S, dwa pakiety 2S lub dwa pakiety 3S. Wytrzymały pasek blokuje się w celu bezpiecznego przechowywania nawet największych pakietów. Pasek moco-wany jest do ramy, dzięki czemu nie ma możliwości zgubienia drobnych elementów.

  

Stałe złącza elektryczne ułatwiają instalację pakietów. Innowacyjna konstrukcja pozwala na stosowanie różnych konfiguracji akumulatorów jedno i dwupiętrowych.

 

Karoseria jest jednoczęściowym korpusem mocowanym bezpiecznie do funkcjonalnej ramy rurowej w kilku miejscach, zapewniając długotrwałą wytrzymałość i realizm w skali. Pomimo takiego sposobu mocowania, dostęp do elektroniki oraz pakietów jest bezproblemowy.

  

Pochłaniające uderzenia przednie i tylne zderzaki chronią podwozie i zapewniają sztywne podparcie dla nieruchomego nadwozia.

 

Prawidłowy sposób zazębienia jest krytyczny w układach o wysokim momencie obrotowym. Problem ten rozwiązuje gruba - aluminiowa płyta mocująca silnik z systemem ustawienia odległości pomiędzy zębatkami.

 

System podwójnego łożyskowania układu kierowniczego, zintegrowany z serwomechanizmem daje gwarancję precyzyjnego i niezawodnego sterowania kierunkiem jazdy.

 

Unlimited Desert Racer jeździ na solidnej - tylnej osi ze szpulą zapewniającą najwyższą wytrzymałość i autentyczną dynamikę jazdy. Stalowe półosie o dużej średnicy zapewniają dodatkową wytrzymałość.

  

Wytrzymałe stalowe wały napędowe CV ze stalowymi osiami 6mm łączą przednie koła z przednim mechanizmem różnicowym.

  

Mocny - wielowypustowy wał napędowy przenosi moc na przedni mechanizm różnicowy, podczas gdy tylny napęd jest przenoszony przez aluminiową i stalową półoś o stałej długości. Realistyczny wałek napędowy o stałej długości zapewnia lepszą wytrzymałość, zmniejsza luz w układzie przeniesienia napędu i obniża masę obrotową w celu poprawy reakcji.

  

Napęd Torque-Biasing Center Drive rozprowadza moc między przednią i tylną osią, zapewniając maksymalną przyczepność na każdej nawierzchni. Nie ma sprzęgła, które może się ślizgać, tylko natychmiastowa reakcja, gdy jest to potrzebne. 

Stalowe koła zębate zapewniają ekstremalną wytrzymałość w trudnych warunkach terenowych.

 

 

Ogromne, aluminiowe amortyzatory GTR o ekstremalnym skoku są gwintowane w celu dostosowania wysokości jezdnej na jednej wysokosprawnej sprężynie w każdym rogu. Oddzielny amortyzator zapewnia dodatkowe działanie tłumiące i podwaja pojemność oleju, aby uzyskać jak najsprawniejsze działanie.

  

Podwójne - masywne przednie wahacze zachowują właściwą geometrę w całym zakresie ich ogromnego zakresu. Półstabilna konstrukcja w pełni wychwytuje nierówności terenu. Duże bloki sterownicze wykorzystują ponadwymiarowe łożyska, aby pomieścić stalowe osie.

 

Kluczem do fenomenalnych zdolności terenowych w wyścigach pustynnych jest duży skok zawieszenia. Dzięki 3,15 "przełożenia z przodu i 4" z tyłu, zawieszenie z łatwością wchłania uskoki terenu.

 

Konsolowe drążki przechyłu są uruchamiane za pomocą popychaczy, co zapewnia precyzyjną kontrolę i realistyczne osiąg. 

Wyjątkowo szczegółowe i w pełni funkcjonalne pasy ograniczników zawieszenia utrzymują stałą oś tylną pod kontrolą i zapobiegają nadmiernemu rozciąganiu.

  

Elektroniczny regulator prędkości VXL-6s posiada zaawansowanę technologię kontroli prędkośc i zapewnia dostęp do telemetrii w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji Traxxas Link, przy zachowaniu prostoty jednego przycisku programowania.

  

Silnik bezszczotkowy 2200kV przetwarza 22V napięcia na prędkość 80km/h i daje maksymalny moment obrotowy potrzebny na pustyni, aby uzyskać maksymalną moc Pro-Scale.

  

Cyfrowy serwomechanizm 2075X z metalową przekładnią, zapewnia precyzyjne sterowanie i potężny moment obrotowy. Jest w pełni wodoszczelny, dzięki czemu przygoda jazdy w każdej pogodzie staje się rzeczywistością. Dodatkowo jest chroniony przed uszkodzeniem przez twarde płyty poślizgowe.

 

W pełni funkcjonalny system radiowy TQi 2,4GHz zapewnia najwyższą jakość, precyzję i kontrolę wymaganą do prowadzenia Desert Racer'a po pustyni . Nadajnik jest przystosowany do współpracy z systemem Traxxas Link, co pozwala na wykorzystanie wszystkich opcji regulacyjnych oraz korzystanie z informacji telemetrii w czasie rzeczywistym

Moduł Traxxas Link Wireless Module™, zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Android lub AppleiOS 4.4+ 4.3+. Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie. Numer katalogowy modułu to 106511.

 

Wodoszczelna elektronika pozwala na użytkowanie modelu w trudnych warunkach pogodowych. Woda, błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu.

 

 

UWAGA - do zasilania modelu wolno używać jedynie pakietów typu LiPo (2x 2S / 2x 3S lub 1x 4S).

Opinie o produkcie (0)

Infolinia:

532 421 322

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl