Arrma Typhon 6S V5 BLX 1:8 4WD RTR

Dostępność: Mała ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 2 600,00 zł 2600.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Arrma
Kod produktu: ARA8606V5

Opis

Zawartość zestawu

W zestawie znajduje się gotowi kompletnie złożony model RC auta Arrma Typhon 6S BLX z zainstalowanym regulatorem trójfazowym Firma™ 150A Smart, silnikiem Firma 4074 2050Kv, odbiornikiem SR315, serwem SPMS652. Nadajnik Spektrum SLT3. Gotowa pomalowana karoseria. W zestawie akcesoriów klucz krzyżowy, klucze imbusowe 1.5, 2.0, 2.5, 5.0 mm, zworka IC5 oraz zębatka 20T.

Charakterystyka

Arrma Typhon 6S BLX jest zwinnym modelem RC auta w skali 1:8 z napędem 4WD. Jest zbudowany na aluminiowym podwoziu, mocny trójfazowy silnik pozwoli mu na osiągnięcie prędkości ponad 110km/h. Model auta RC jest kompletnie złożony, do uruchomienia potrzebne są 4 baterie AA do nadajnika oraz akumulator napędowy do modelu z odpowiednią ładowarką.

Model RC auta w skali 1:8, Arrma Typhon 6S BLX V5 z napędem 4WD jest kompletnie wyposażony komponentami Spektrum. Silnik Firma 4074 2050Kv, regulator Firma™ 150A Smart. Aluminiowe podwozie! Nadajnik Spektrum SLT3, odbiornik Spektrum™ SR315, cyfrowe serwo Spektrum™ S652.

Mocne 4WD Buggy TYPHON 6S BLX do szalonej jazdy na torze off-road. Bardzo szczegółowa pomalowana karoseria ma zwiększoną ochronę na uszkodzenia. O bezpieczne przeniesienie mocy starają się stalowe wały napędowe, trwałe kompozytowe wahacze i zwrotnice, sztywne aluminiowe podwozie o grubości 3mm, 3 metalowe dyferencjały i przekładnia ze stalowymi kołami zębatymi. Jazda bez kompromisów, o brutalną moc troszczy się trójfazowy silnik Spektrum™ Firma™ 4074 2050Kv oraz regulator Spektrum™ Firma™ 150A.

Własności modelu
  • Przygotowany do użytkowania po wypakowaniu (zestaw bez akumulatora)
  • 3 kanałowy nadajnik Spektrum™ SLT3™ 2,4GHz
  • 3 kanałowy odbiornik Spektrum™ SR315 z podwójnym protokołem
  • Cyfrowe serwo Spektrum™ S652
  • Regulator Spektrum™ Firma™ 150A Smart
  • Trójfazowy silnik Spektrum™ Firma™ 4074 2050 KV
  • Kompaktowy przedni wspornik kompatybilny z EXB
  • Mocniejsza konstrukcja podwozia
  • Duży schowek dla wodoodpornego* odbiornika
  • O 1mm większy sześciokąt koła
  • Anodowane aluminiowe podwozie
  • Mocne boczne osłony podwozia z kompozytu
  • Wydajne skrzydło z niskim profilem i mocnymi uchwytami
  • Regulowane amortyzatory wypełnione olejem
  • Aluminiowe amortyzatory i osłony amortyzatorów
  • Przednia i tylna wieża amortyzatorów z anodowanego na czarno aluminium
  • Wytrzymałe stalowe półosie napędowe
  • Napędy dla wysokich obciążeń
  • Całometalowe dyferencjały i koła zębate przekładni
  • Wydajny serwo saver z anodowanego na czerwono aluminium
  • Demontaż centralnego dyferencjału przez odkręcenie tylko 4 śrub
  • Łatwo dostępne mocowanie silnika dla szybkiego wyjęcia silnika
  • Odporne piasty kół dla zwiększenia siły
  • Opony dBoots® KATAR™ z uniwersalnym bieżnikiem
  • Konektory IC5® (kompatybilne s EC5™)
Zmodyfikowane podwozie

W kluczowych miejscach większego obciążenia podwozia dokonano jego wzmocnienia, które wyraźnie zwiększa sztywność.

Wytrzymałościowe cięgna dyferencjałów

Do podwozia są pewniej zamocowane skrzynie dyferencjałów, które są połączone z podwoziem wspornikami, mocowanymi czopami do górnej strony skrzyni.

Zmodyfikowane piasty kół i kulowe czopy

Zmienione nakrętki piast mają zintegrowane o-ringi, które utrzymują je na miejscu. Ulepszenia wprowadzono również do kulowych czopów z nową górną nasadką, która chroni przed wyskoczeniem cięgna z czopa nawet przy silnym uderzeniu.

3 metalowe dyferencjały

Model RC auta TYPON 6S BLX jest standardowo wyposażony w trzy dyferencjały z metalowymi kołami zębatymi, aby była zapewniona niezawodność i wysoka żywotność tych obciążonych elementów. Łatwo dostępny przedni i tylny dyferencjał umożliwi wykonywanie przeglądu w ciągu kilku minut. Oznacza to, że na serwi poświęci się mniej czasu, aby można było poświęcić więcej czasu na jazdę.

Komora odbiornika z uszczelnieniem

Komora odbiornika ma większe rozmiary dla pomieszczenia odbiornika i kabli, wyprowadzenie kabli jest uszczelnione gumową uszczelką, tak samo jak pokrywa. Przez to jest zabezpieczona wodoodporność, do komory nie wnikną nieczystości i woda.

Łożyska z gumowym uszczelnieniem

Auto jest kompletnie wyposażone w łożyska kulkowe z obustronnym uszczelnieniem gumowym, które zapewni większą żywotność łożysk.

Opcjonalne zębatki silnika

Trójfazowy silnik jest zainstalowany na anodowanym na czerwono mocowaniu silnika. Koła zębate przekładni głównej mają Moduł 1 dla optymalnej wydajności. Mocowanie silnika dzięki precyzyjnemu wykonaniu można łatwo regulować i pewnie zamocować. Łoże przesuwne umożliwia ustawienie położenia silnika po poluzowaniu dwóch śrub, które są łatwo dostępne z góry. To rozwiązanie znacznie ułatwia ustawienie luzu między zębowego i zmianę zębatki.

Aluminiowe amortyzatory

Olejowe, aluminiowe, anodowane na czerwono amortyzatory mają osłony ochronne przed uszkodzeniami przy przewróceniu wozu. TYPHON 6S BLX ma wysokiej jakości trwałe amortyzatory z możliwością ustawienia naprężenia wstępnego sprężyn. Amortyzatory są wyposażone w osłony pyłowe chroniące przed wnikaniem nieczystości do tłoka.

Komora akumulatora

Zabezpieczony system mocowania akumulatora utrzymuje akumulator za pomocą dwóch pasków, które są prostopadłe względem siebie i zapewniają bezpieczne mocowanie akumulatorów. Akumulatory mogą być bezpiecznie zamontowane obok siebie lub jedna na drugiej. Zasobnik na akumulatory zawiera uchwyty na zamocowanie konektora balansera akumulatora.

Drapieżny projekt karoserii

Nowa konstrukcja karoserii dla auta TYPHON 6S BLX ma sześć otworów wentylacyjnych wzdłuż tylnej części. Wspomagają one cyrkulację powietrza wewnątrz karoserii i utrzymują elektronikę podczas pracy w bezpiecznej temperaturze.

Wydajny spojler

Staranną konstrukcją tylnego skrzydła uzyskano dla auta potrzebną stabilność dla szybkiej jazdy z TYPON 6S BLX przy prędkościach do 90km/h, bez względy na kształt terenu.

Opony dBoots do terenu

Trwałe opony z agresywnym bieżnikiem dBoots KATAR B są zamontowane na solidnych czarnym, nylonowych felgach, co zapewni dobrą trakcję dla natychmiastowego przyśpieszenia. 17mm piasta sześciokątna umożliwia zastosowanie szerokiej skali kombinacji felg i opon również od innych producentów.

Servo-saver

Servo-saver wydajnie wytłumi uderzenia modelu na przednie koła i tym ochroni serwo kierunku. Dodatkowo lekki aluminiowy servo-saver przyczynia się do zmniejszenia masy modelu i polepszenia własności jezdnych.

Cyfrowe serwo SPEKTRUM® SPMS652
  • Serwo SPMS652 z metalową przekładnią
  • Wodoodporne*
  • Moment obrotowy 19kg-cm przy 7,4V.
  • O 32% wyższy moment obrotowy i o 5% szybsze niż serwo ADS-15M
Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S

Sterowanie modelu zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.

Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.

  • Regulator zawiera szybki i mocny 32bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona nadprądowa, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
  • Solidna plastikowa komora, aluminiowy radiator z wentylatorem
  • Ustawiany bardzo wydajny BEC
  • Bardzo trwałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
Trójfazowy silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074
  • Zasilanie aż 6-cioma ogniwami LiPol
  • Aluminiowy kołnierz z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
  • Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
  • Wał o przekroju 5mm jest ułożony na łożyskach kulkowych
  • Silnik jest wyposażony w 4mm złocone konektory
  • Przefazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Spektrum SR315 DSMR Sport

SR315 DSMR Sport nowej generacji w mikro wykonaniu ma masę zaledwie 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.

  • Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
  • Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
  • SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
  • Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
  • Odpowiedni do większości modeli RC aut
  • Kompatybilny z telemetrią SMART (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
Nadajnik Spektrum SLT3

Podstawowy 3-kanałowy pistoletowy nadajnik Spektrum SLT3 2,4GHz, kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest oczko do mocowania do paska.

  • 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
  • Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
  • Możliwość ograniczenia maks wychyleń kanału kierunku i gazu
  • Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy silnika na 50, 75 i 100%
  • Trzeci kanał można wykorzystać do dodatkowych urządzeń, np. moduły dźwiękowe.
Technologia Spektrum SMART

Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i pielęgnację akumulatorów. Wszystkie komponenty SMART potrafią wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlanie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.

Polecamy zakup

Do uruchomienia modelu potrzeba 4 baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz odpowiednią ładowarkę.

Zalecane akumulatory

Najbardziej odpowiednie jest zastosowanie jednego akumulatora napędowego LiPol z 4 lub 6-ma ogniwami (14.8V, 22.2V). W tym przypadku drugie złącze kabla Y należy zewrzeć zworą ARA390292, która jest w zestawie auta RC.

Dalej model można użytkować na dwóch pakietach akumulatorów LiPol 7.4V lub 11.1V połączonych szeregowo. W tym przypadku oba akumulatory należy podłączyć do kabla Y. Minusem takiego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być całkowicie identyczne, tak samo naładowane. Dlatego najwygodniej stosować jeden 4 lub 6 ogniwowy akumulator.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Nowości
Axial RBX10 Ryft 4WD 1:10  Pomarańczowy
Axial RBX10 Ryft 4WD 1:10 Pomarańczowy
2 599,00 zł
szt.
Silnik Titan 550
Silnik Titan 550
95,00 zł
szt.
3975R silnik Titan 550
3975R silnik Titan 550
94,00 zł
szt.
Koparka gąsienicowa RC 1:20
Koparka gąsienicowa RC 1:20
170,00 zł
szt.
Arrma Typhon 6S V5 BLX 1:8 4WD RTR
Arrma Typhon 6S V5 BLX 1:8 4WD RTR
2 600,00 zł
szt.
Combo-MAX8/T plug -4274/2200KV
Combo-MAX8/T plug -4274/2200KV
849,00 zł
szt.
Combo MAX10 + EZRUN 3652 SL 3300Kv
Combo MAX10 + EZRUN 3652 SL 3300Kv
410,00 zł
szt.
Bestsellery

Infolinia:

532 421 322

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl