Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Regulamin Sklepu

Formuła sklepu

RCPITSTOP . pl   to zespół miłośników modelarstwa RC, jesteśmy zaangażowani w to co robimy, nasza oferta jest wyselekcjonowana. Wiele sprzedawanych przez nas modeli jest przez nas testowana przed wprowadzeniem do sprzedaży, aby móc zapewnić jak najlepszą pomoc po sprzedaży. Nie mamy pełnej oferty wszystkich sprzedawanych przez nas marek, lecz na indywidualne zapytanie staramy się sprowadzić dowolny produkt z asortymentu modelarskiego.

RCPITSTOP . pl jest sklepem internetowym, prowadzącym sprzedaż wysyłkową za pomocą Poczty Polskiej oraz firm kurierskich. Posiadamy również punkt sprzedaży detalicznej w siedzibie firmy:

 
 
RC PIT STOP

ul. Milskiego 1
 
80-809 Gdańsk
  
tel. 532 421 322
 
 
CZYNNE W GODZ.:

Poniedziałek - Piątek: godz. 10-18 (uwaga zmiana!)

Sobota: 9-13  
 
 
 
 
Dostępność produktów

 
    Zasada sklepu jest następująca: jeśli produkt można umieścić w koszyku, to w większości przypadków jest on na stanie sklepu. W wyjątkowych sytuacjach np. przy zapisach na nowo wychodzący produkt może być inaczej, lecz będzie to wyraźnie zaznaczone. Ponieważ jednak sprzedaż prowadzona jest równolegle poprzez różne kanały dystrybucji, może się zdarzyć, że produkt mimo, że jest na stanie sklepu, to jednak został on już sprzedany. W takiej sytuacji klient jest niezwłocznie informowany o zaistniałej sytuacji.

 

Czas realizacji

    Ogólne informacje o dostępności towaru znajdują się w sklepie w karcie produktu. Jeśli produktu nie można umieścić w koszyku oznacza to, iż nie jest on obecnie dostępny w sklepie. O czas realizacji proszę zapytać poprzez formularz kontaktu. Zamówienia dostarczane są przesyłkami realizowanymi przez Pocztę Polską (czas realizacji jest zależny od rodzaju wybranej przesyłki, na podstawie regulaminu Poczty Polskiej) oraz przesyłkami kurierskimi (w większości przypadków czas realizacji od momentu nadania to 1 dzień roboczy).
 

Faktury VAT

        Każdemu Klientowi, który dokonuje zakupów w sklepie na żądanie wystawiamy fakturę VAT, która jest jednocześnie 12 m-czną gwarancją W przeciwnym wypadku klient otrzymuje paragon.

 

Bezpieczeństwo transakcji

    Płacąc kartą płatniczą (PayPal) nie zostawiają Państwo w sklepie helipad.pl żadnych danych dotyczących karty, gdyż są Państwo przekierowywani bezpośrednio na szyfrowane strony w/w operatorów. Nikt z pracowników ani właścicieli sklepu nie ma możliwości podglądu danych kart płatniczych.

 

Płatności 

Płatności można dokonać:

Gotówką przy odbiorze towaru(za pobraniem): zamówienia wysyłamy za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Klient płaci w momencie odbioru przesyłki. Wysokość kwoty jaką można zapłacić gotówką ograniczona jest do 4000 zł brutto,  z czego zamówienia powyżej 500,00zł brutto są nadawane tylko za pośrednictwem kuriera. 

Zamówienia opiewające na kwotę powyżej 4000,00zł brutto można płacić tylko przelewem bankowym lub przez konto PayPal. 

Przelewem bankowym przed wysłaniem towaru do klienta - po otrzymaniu potwierdzenia o możliwości zrealizowania zamówienia, prosimy o dokonanie wpłaty na konto:

RC PIT STOP

     80-809 Gdańsk,  Milskiego 1, 

NIP 583-261-23-54 

Alior Bank  70 2490 0005 0000 4530 1714 0371 

 

PayPal - istnieje opcja płatności PayPal, po zgłoszeniu takiej chęci mailowo, telefonicznie bądź pisemnie w uwagach zamówienia, udostępniamy adres naszego konta PayPal 

 

Koszty transportu/Sposób dostawy

    Zakupy realizowane są przez firmy kurierskie, Pocztę Polską oraz na miejscu w siedzibie firmy, w sklepie stacjonarnym.

Jeśli nie zastrzegą sobie Państwo konkretnego doręczyciela przesyłek (zapis w uwagach), obsługa sklepu może w sporadycznych przypadkach wysłać paczkę kurierem zamiast Poczta Polską, za co nie poniosą Państwo żadnej dodatkowej opłaty. Dotyczy to głównie dużych paczek.
 
 Przy zamówieniach pocztowych opłaconych z góry, których wartość przekracza 50 pln koszt przesyłki pokrywa sklep (nie dotyczy pobrania i kuriera).
 
 
Opłata za przesyłkę kurierską wynosi ryczałtowo 15,00 zł (+ 10,00zł za pobranie).
 
Ceny przesyłek pocztowych kształtują się następująco:
 
- 10,00 zł list polecony priorytetowy,przy przedpłacie na konto,
- 18,00 zł w przypadku przesyłki pobraniowej (do 0,5kg nadawana w formie usługi PACZKA 24).
Jest to opłata ryczałtowa, bez względu na wielkość paczek (dotyczy tylko przesyłek krajowych). Czas realizacji powyższych przesyłek wg regulaminu Poczty Polskiej to 1-2 dni roboczych.
 
Zamówienia w formie małych paczek, koperty/kartonika o wymiarach max 17 x 26 x 2,5 cm, zapłacone z góry przelewem (nie poprzez PayPal),  wysyłamy w niższych cenach bądź darmowo (dotyczy przesyłek krajowych):
 
zamówienia o wartości od 50,00zł - przesyłka darmowa,
 
z zakresu 20,00-49,99zł - za 4,00zł,
 
do 19,99zł - za 6,00zł
 
Przesyłki te wysyłane są w formie listów poleconych. Czas realizacji wg regulaminu Poczty to 1-5 dni roboczych.
 
Kwota przesyłki wyliczana jest automatycznie. Należy jednak zwrócić uwagę czy przesyłka zmieści się do koperty/kartonika o wymiarach 17 x 26 x 2,5 cm. Liczymy tu na zdrowy rozsądek i dobrę wolę naszych klientów.
 
Przesyłki zagraniczne wysyłane są po przedpłacie za pośrednictwem Poczty Polskiej. Jeśli zamówiony towar mieści się w wymiarach listu (max 2kg; suma długości, szerokości, wysokości max 90cm przy czym najdłuższy wymiar nie może przekroczyć 60cm) cena jest taka sama jak w przypadku przesyłki krajowej, tj. 8,00zł. Koszt przesyłki zagranicznej o większych gabarytach bądź / i o większej masie ustala się na podstawie cennika Poczty Polskiej, co uzgadnia się uprzednio z klientem.
 
Przesyłki pocztowe nadawane są od poniedziałku do piątku ok. godz. 15.00,
natomiast kurierskie od poniedziałku do piątku ok. godz.14.
 
 

Zwroty/Odstąpienie od umowy

    Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować nie podając przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu oraz przesyłki (w jedną stronę). Pieniądze zostaną przekazane przelewem bankowym na wskazane przez Państwa konto w terminie 14 dni od daty złożenia formularza odstąpienia od umowy.

   W przypadku chęci odstąpienia od umowy należy wypełnić stosowny formularz i przesłać go drogą mailową bądź w formie papierowej, dołączonej do zwracanego towaru. Szczegóły w zakładce płatności, wysyłki, zwroty.

 

Procedura gwarancyjna / Reklamacje 
 
 Towar zakupiony w naszym sklepie przez odbiorców indywidualnych (na podstawie paragonów), objęty jest 24 m-czną gwarancją . W razie stwierdzenia uszkodzenia, które objęte jest gwarancją, prosimy o kontakt z naszym sklepem. Towar objęty gwarancją można przysłać do naszego sklepu, dostarczyć go osobiście bądź po uprzednim uzgodnieniu wysłać bezpośrednio do dedykowanego serwisu. Czas ustosunkowania się do reklamacji, nie przekracza 2 tygodni od momentu jej złożenia. Towar jest odsyłany z gwarancji na koszt sklepu.
 
Bezpieczeństwo użytkowania sprzętu
 
Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawany przez nas sprzęt bądź komponenty były bezpieczne. Niemniej jest to niejednokrotnie asortyment specjalistyczny, wymagający wiedzy branżowej, dostosowania się do zasad bezpieczeństwa, a niekiedy posługiwania się językiem angielskim. Aby zapewnić bezpieczeństwo użytkowania sprzedawanych przez nas produktów, pozostajemy do dyspozycji 24h na dobę droga mailową bądź w godzinach pracy sklepu, drogą telefoniczną.

Zaloguj się

Cenniki do pobrania

Sklep internetowy Shoper.pl